söndag 9 november 2008

Glöm inte bort dig själv

Det rådet fick jag häromdagen och det var längesen som jag faktiskt tänkte på mig själv. Jag gör aldrig det. Jag stressar jämt, tycker aldrig att jag hinner med mig. Slänger upp skolböckerna på skrivbordet och får aldrig vila från skolan eftersom böckerna alltid påminner mig om det jag borde göra men inte gör.
Nu på morgonen har jag iaf varit ut på en promenad, och det var på tiden. Har inte gått ut på en hel vecka och har mått skit pga det. Mår bara måttligt bättre nu.
Jag är så grymt trött. Jag sover inge bra så de e väl därför. Vrider och vänder på mig och svettas mängder. Vaknar av att jag fryser för att jag är alldeles blöt av svett. Drömmer massor så jag blir helt slut av det också. Men ändå vill jag sova dygnet runt.

Inga kommentarer: