tisdag 25 november 2008

Det vackraste jag sett

Igår surfade jag runt på lite olika sidor. Fastnade vid en inspelning av en väldigt bra låt på youtube. Det var det vackraste jag sett. Jag blev väldigt rörd och tappade nästan andan. Jag var tvungen att se om det flera gånger för att se det där vackra igen. Och igen. Och igen nu på morgonen, flera gånger. Lika vackert idag som igår. Det finns kanske hopp. Det finns fina människor trots allt.

I alla fall. Igår hämtade jag ut min tenta. Jag blev rörd av den också. Min handledare hade skrivit en massa jättefina kommentarer. Särskilt om min analysförmåga. "Du kan din gruppsykologi och din verkliga briljans är dina analyser. Jag är mycket nöjd och det känns tryggt". Detta var mitt övergripande omdöme. Jag kunde inte dölja min glädje. Varför skulle jag?
Det bevisar bara att jag har kommit ett steg närmare min dröm - psykologyrket. Jag är stolt över mig själv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir nyfiken på vilken låt det var?