söndag 2 maj 2010

Snart godnatt

Snart går jag och lägger mig här på jobbet, och låter därmed sömnen pausa livet en stund. Åtminstone det medvetna livet.
Sov inge vidare inatt- tror det berodde på att jag sov ensam i lägenheten. Förr när jag bodde i mitt studentrum var det inga problem för då var det ju bara ett rum. Men att gå och lägga sig ensam i en hel lägenhet väcker barnsliga mörkerrädslor även hos blivande 26-åringar. I alla fall för den här blivande 26-åringen som är jag.
Jag drömde en massa mysko saker och fick springa på toa minst tre fyra gånger. Knepigt helt enkelt.
Hoppas på bättre sömn inatt trots att den spenderas på jobbet. Dock sover jag i regel väldigt bra här generellt sett - peppar peppar, ta i trä.
Hur det än är så bär morgondagen en hel del saker med sig. Ska åka direkt från jobbet till IKSU och träna med Frida. Blir ju lagom kul, men efter den här söndagens dubbla efterrätter så är det inget att tveka om. Jag ska dit och köra helt enkelt.
Men tills dess så önskar jag godnatt och på återseende.

Inga kommentarer: