torsdag 1 juli 2010

Gick ba fint de

Måste säga att glasögonprovningen gick alldeles galant. Jag är så nöjd att det hade varit omöjligt att vara mer nöjd! Blev två par - ett par svarta metallbågar, lite kantiga men ändå lite rundade på nåt sätt. Sen ett par "halva" bågar- Såna där bågen bara sitter fast i övre halvan av glaset. Dom hade dessutom urläckra skalmar i plast med blommönster på! Ska bli spännande att se vilka som blir favoriterna.

I vilket fall som helst så regnar det och är skittrist idag. Är så att jag nästan tänker skippa att klä på mig. Inte för att det blir roligare då direkt men ni fattar ju vad jag menar hoppas jag. Blir inte nån träning idag i alla fall, för vi kom oss faktiskt iväg igår kväll ändå. Var inte hemma förrän tio, vilket vi borde ha fått medalj för. Blev lite armar och en del löpning och jag kände mig väldigt nöjd även med det.
Nu blir det till att leta fram och mata sköldpaddan Heidi som har varit ute på vift i lägenheten sen igår eftermiddag. Hon borde nog vara rejält hungrig nu.

Inga kommentarer: