onsdag 30 juni 2010

"Glasöga"

Idag blir det att välja nya glasögon! Synen är kollad och klar för ett par veckor sen och nu tar jag med mig sambon som smakråd när bågarna ska väljas. Hur mycket det än smärtar mig så måste jag erkänna att han har öga för såna där saker. Vad folk passar och inte passar i. Det är ju inte för inte som jag brukar kalla honom "Mr. Fashion"! Haha....

Jaja hur som helst så kommer det där bli bra, det hyser jag inga tvivel om.
Har varit på stan och kikat idag, var riktigt kul och hittade ett par småsaker bla en bikini. Så nu hoppas jag att den omtalade värmeböljan snart ger sig tillkänna så man kan få bli lite brun!

Ikväll väntar det födelsedagsfika och kanske lite fotboll. Igår sov jag mig genom den match jag hade tänkt se, vaknade bara av diverse mål-vrål för sambon.....kanske att jag kan hålla mig vaken om det är nån spännande match ikväll? Får som se hur det blir.
I annat fall har jag inte så mycket att förtälja utom att jag är på rätt så bra humör.

Inga kommentarer: