torsdag 10 juni 2010

Ibland e man tokig

Jag är nog rätt så tokig titt som tätt. Som idag och som igår. Kan skratta som en galning åt nåt jättelöjligt, och gillar att göra saker som ingen annan gillar. Som exempelvis att tvätta, som jag håller på med nu. Fyra hela härliga maskiner att tvätta och ta hand om. Wonderful. Jo lite ironisk är jag allt, men inte mycket ska ni veta.
Måste kila iväg och köpa mjölk snart också insåg jag nyss, är helt å hållet slut. Ska passa på att köpa nån frukt och mat till jobbet också, börjar jobba kvart över tre i eftermiddag.
Annars blir det väl inte mycket gjort idag, skulle jag tro och lika glad är jag för det. Sen är jag ledig fredag lördag och söndag! Fast på lördag jobbar gobben min, och nästa helg jobbar jag.... Vi turas helt enkelt om, och det är väl så det måste va ibland antar jag.
NU måste jag dock klä på mig och göra lite andra mer eller mindre nödvändiga saker.

Inga kommentarer: