tisdag 17 augusti 2010

Ett oskrivet blad

Nu när jag börjar skriva det här inlägget har jag absolut ingen aning om vad det kommer innehålla. Ofta har jag en massa saker i huvet som jag skulle vilja blogga av mig men innan jag kommer till en dator nästa gång så är det helt borta ur skallen. Kanske ett bevis på att man antingen har dåligt minne eller alltför mycket i huvet? Kan vara så. Kan även vara en kombination. Är för tillfället väldigt hungrig. Kanske borde man ta sig nåt smått och gott att äta innan det är dags att pysa iväg och möta upp älsklingen.
Vi ska iväg och fira hans trettioårsdag med hans släkt, något som han (förhoppningsvis) inte vet om än. Fast han kan ju ana, vad vet man. Åtminstone är det säkert att skriva det här för han kommer inte kunna läsa det eftersom han jobbar.

Idag har jag varit ledig i alla fall. Har varit härligt och tillbringade några timmar på stan med mina systrar där vi lunchade och reafyndade lite. Var kul och välbehövligt må jag säga.
Måste nog fixa mat till sköldpaddan Heidi nu för hon håller på att bryta sig ut ur buren.

Inga kommentarer: