lördag 23 oktober 2010

För fulla muggar

Vill bara inleda med att säga att det är långt ifrån säkert att rubrikerna på mina inlägg respresenterar det jag skriver i inläggen. Ville som bara klargöra det i fall nån skulle undra varför det jag skriver och rubriken aldrig hänger ihop, typ. Fast den här gången kanske den gör det!!
Den här helgen är så förbaskat skön alltså. Och den har bara börjat och knappt det. Så jag njuter av den för fulla muggar. Sitter här och förbereder mig på cykelpasset på iksu om en timme, sitter i mina träningsbyxor och en rödsvartvit-rutig blus och väntar in lämplig tidpunkt att bege sig iväg. LÄngtar!!!
Har sovit tämligen gött inatt, bara vaknat en gång. La mig tidigt igår så vaknade tidigt också- där vid halv sju! Tittar ut genom fönstret och det är snö på träden och solen är på väg att börja skina övr trädtopparna. Och det är bara oktober än men ändå redan vinter, är så man inte kan fatta det :D
Men den här gången kommer jag njuta mer av vintern tror jag, det är åtminstone ett mål jag har! För fulla muggar kanske till och med!!!

Efter träningen bär det av till syrran, vi ska göra strömpilen idag - blir nog riktigt nice det :-D

Inga kommentarer: