tisdag 23 november 2010

Dille

En del saker är sjukt utmärkande för den här fröknen. Fröken Nordlander alltså. Jag har dille på vissa saker. Löjliga saker ibland, mer seriösa i andra fall. Gemensamt för dom alla är hur som helst att jag typ måstge göra dom och/eller att jag tycker att dom är roliga att göra. Tvätta är en sån där konstig sak som jag på något sätt kan uppskatta. Fast nog uppskattade jag det mer när jag hade egen tvättmaskin. Sen så finner jag något slags konstigt nöje i att smörja fötterna. Ja visst är det konstigt! Men jag måste typ göra det minst en gång om dagen.
Annars har jag också dille på försvarets hudsalva (gärna den rosa!). Vilket också leder in mig på att jag har dille på övriga rosa saker i världen (vare sig jag själv äger dom eller inte...).
Ja det var bara några saker.

Inga kommentarer: