lördag 2 juli 2011

Mot Berghamn

Om ungefär två timmar går bussen mot Berghamn vilket innebär att jag innan dess måste göra en massa saker (kolla busstider ner till stan, bädda, diska, dricka mer kaffe, kolla så jag har allt jag behöver med mig mm). Men istället sitter jag alltså här och ugglar lite på morgonkvisten. Och tänker på att jag sen igår haar en ny telefon som jag ska sitta och fippla med (och lyssna på musik på!) under hemresan. Jag gillar den verkligen! Trodde nog aldrig att jag skulle kunna skaffa en annan mobil efter min gamla men efter inte alltför mycket tänkande så slog jag till...och jag ångrar jag inte!

Nu måste jag som sagt dra men det är väl bara en tidsfråga innan jag kommer på hur jag kan bloogga från mobilen (och kanske till och med lyckas med konststycket att lägga upp några bilder i dennan annars rätt så bildfattiga blogg). Nu måste jag betala en räkning, vilket jag förstår att ni är fullkomligt intresserade av (NOT).

Inga kommentarer: