söndag 15 januari 2012

Inga byxor utan långkalsonger!

Jag är av den åsikten att byxor som man inte kan ha med långkalsonger under är tämligen onödiga (och opraktiska) särskilt om man bor där vintern oftast är kall med isande vindar. Vilket jag gör och helst vill göra också i framtiden. Är egentligen inte så himla förtjust i sommaren, vintern och hösten trivs jag bäst med.
Så vad föranleder då dessa tankar kring långkalsongernas viktiga roll? Jo, att jag igår hittade ett par svarta jeans på mq:s rea och jag insåg att jag bara skulle få en rättvisande uppfattning om storleken om jag prövade dem med långisarna under. Sagt och gjort och köp blev det. Sitter faktiskt och "går in dom" nu, med långisarna under såklart.

Har även en del andra saker att orda om denna söndagsförmiddag. Som att jag fick otroligt fin och positiv feedback på min hemuppgift som skrivits på min individuellt valda kurs (Affekt-teori), är så nöjd! Dagens göromål innehåller för övrigt diverse egenhändigt valda moch njutbara saker, såsom tittande på sport på tv och en tur till iksu. Imormgon är det dessutom dags att på allvar köra igång med examensabetet! Så termin 10 och snart även psykologexamen - här kommer jag!!!!! Yeyyyy :D

Inga kommentarer: