måndag 27 juli 2009

Bloggtorka

Jag inser nu att jag bloggat två gånger på hela sommaren. Hmmm. Så jag kanske bör försöka få ner några rader. Jag väljer att göra en lista på de bra sakerna med denna sommar. Dom saker som gjort att det varit värt att leva. Utan inbördes ordning:

1. Vilja
2. Glädje över livet
3. Drivkraft och motivation
4. Upptäckter
5. Böcker (= deckare)
6. Välbefinnande och hälsa
7. Promenader
8. Jobb
9. Spänning
10. Vardag

Jag har sån tur. Jag är så lyckligt lottad. Om jag för ett par år sedan hade vetat att jag skulle skriva det här inlägget skulle jag aldrig ha vågat tro på det. För det är faktiskt värt att leva. Jag är värd att leva.

1 kommentar:

erot sa...

Hänger det kanske ihop? När man mår bra har man kanske inte samma behov av att reflektera och dela med sig av sina tankar. Ibland känns det rentav som om man vågar komma närmare sig själv och livet när man är olycklig ...