tisdag 18 augusti 2009

Saker bara händer

Det är mycket grejer just nu. Jag hoppar snart på mitt sista dygnspass, mitt sista pass överhuvudtaget denna sommar. Känns bra faktiskt. Nu är det dags att samla ihop sig och fokusera på plugget. Praktiken hägrar ju nu härnäst, känns spännande. Om jag nu får nån plats.
Nu har jag ätit fet god sallad till lunch och jag känner att min kropp verkligen behövde det. Den suger nog åt sig allt fett den kan för det är inte ofta den får tillräckligt av det är jag rädd. Snarare alltför sällan.
Idag har jag typ inte gjort nånting känns det som, bara tvättat och torkat en maskin, sett på friidrott och tänkt på allt som händer och sker i dessa dagar. Och det är inte lite!!
Nu blir det en kopp kaffe, sen funderar jag på att åka ner en stund till stan och fixa några småsaker innan jag drar vidare till jobbet. Nästa gång jag skriver är jag färdigjobbad för denna sommar :P

Inga kommentarer: