fredag 14 augusti 2009

Skitiga glasögon och andra konstateranden

Jag putsar för sjutton glasögonen jämt, men dom är ändå skitiga lika ofta. Crappy irriterande alltså. Jag lyckas få det mesta på glasögonen; mjölk, vatten, ögonsalva, hudsalva, fingeravtryck och lite annat smått och inte så gott. Jaja, det var väl dagens högst ointressantaste betraktelse skulle jag gissa på.
I övrigt har jag varit ledig idag. Eller mer eller mindre ledig eftersom jag jobbade eftermiddag/natt och därmed slutade jobbet kl 07.30 imorse. Har lånat två kursböcker nu och börjar känna mig laddad inför terminen. Två arbetspass kvar bara, varav ett är imorgon dygn till söndag. Onsdag är min sista dag, och det känns tråkigt men skönt. Tråkigt för att jag trivs så bra och inte kommer att jobba extra igen förrän tidigast i januari pga den stundande praktiken. Men så är det, jag kommer ju tillbaka i alla fall. Jag har redan tingat nästa sommar i alla fall!!! Ser redan framemot den.... hehe.
Igår blev jag skjutsad till jobbet av min snygging....och imorgon får jag träffa han igen... jippi!!!!

Inga kommentarer: