torsdag 23 augusti 2007

Dagens första kaffechock

Jag är beroende. Jag får ej längre en kick av kaffe. Oavsett hur mycket av det jag dricker. Jaja, visserligen har jag inte prövat att dricka hur mycket som helst men...
Iaf så dricker jag ändå för mycket kaffe. Konstaterat. Har nyligen invigt ett av mina nya kaffe latte glas med tillhörande sked. Kändes löjligt speciellt att dricka kaffe ur glas. Trendigt? Vet ej, jag har inte så noga koll på sånt. Men skit desamma.

Dagen har inte givit mycket. Det vanliga, dvs inget jag vill gå in på. Har ont i min arbetsskadade axel. Dynga. Det finns vara en sak som kan få mig i balans. Men det blir senare under dagen.
Väntar på posten, hoppas på att få min tidning!
Fick psykolog-tidningen för några dagar sen. Innehöll en del intressant läsning om arbetspsykologi. Skulle jag faktiskt kunna tänka mig. Om två veckor är jag tillbaka där jag hör hemma. I universitetsvärlden. Tackom och lovom.

Inga kommentarer: