tisdag 18 juni 2013

Han är borta

Våran Hugo som vi tog hand om för flera flera år sedan är borta. Försvunnen och uppslukad av jorden. Gått upp i rök. Troligen död. Ett som är säkert är i alla fall att han aldrig kommer hem igen. Tro mig, jag har gärna fel i detta men det finns i nuläget inget som talar för det.
Så det blir ju en jävligt kul midsommar. Trots detta måste jag försöka eftersom jag får besök. Hur och vad jag än gör hjälper det inte att jag sitter på en stol ensam hela helgen och lipar. Finns ingenting som ordnar upp sig av det för tro mig, om det funkande så hade jag löst alla världsproblem vid det här laget. Suttit och på en stol/golv/säng/vad som helst och bölat och vad hjälpte det. Inte ett jota. Men det hade underlättat om man vetat vad som hänt. Kom hem nu lille vän. På ett eller annat sätt, död eller levande.

Inga kommentarer: