torsdag 31 januari 2008

Tappat sugen

Jag har hamnat i en svacka av hemlängtan. Jag skulle vilja flytta hem och börja jobba. I alla fall så skulle jag vilja bol närmare hem. det är nåt särskilt med hemma. Hemma är bäst, bort är bra. Det är väl det man brukar säga. Har nyss ringt csn och sagt upp mitt studielån. Jag vill inte vara skuldsatt, jag vill känna mig fri. Genast lyftes en tung börda från mina axlar. Ska betala tillbaka det som jag redan har hunnit få.

Jag har en dröm. Den drömmen är att få köpa ett hus hemma. Hemma. hemma. Just nu vill jag bara hem. Jag vill hem till en tid som inte längre finns men som var den bästa tiden i mitt liv. kanske kommer jag i framtiden att säga att studietiden var den bästa i livet, det är mycket möjligt, men just nu är det en tidigare period som jag syftar på.

jag har snart inga fingrar kvar för jag biter sönder dom totalt. Nervös. Det är jag.

Inga kommentarer: