lördag 5 januari 2008

trist

Fy klåån vad trist det är i denna dag. Finns inget att göra whatsoever. Det blir väl en eftermiddag under en filt med Harry Potter-boken antar jag. Men det hade ju kunnat vara värre.
Funderar på att ta en varm dusch senare för att tina upp litegrann, mina fötter är som isbitar trots dubbla strumpor.
Till veckan blir det förhoppningsvis klippning. Iaf kanske. Är less på mitt långa slitna hår som inte duger till annat än att ha det i hästsvans. Rätt trött på det nu faktiskt. Har ju inte klippt mig på flera år tror jag.

Vill tillbaka till mig snart, så att jag hinner ha lite mer jul innan det är slut för den här gången. Blir till att ha mina nyligen inköpta värmeljus med juldoft tända så att det luktar jul i hela korridoren. I alla fall bättre än den där äckliga matlukten som alltid förpestar luften ute i korren.
Nu har nedräkningen börjat på allvar, på tisdag bär det av. Hoppas mina växter lever bara!

Inga kommentarer: