torsdag 29 maj 2008

Akut bloggabstinens!

Jag drabbades av bloggabstinens tidigare imorse. Tänkte att jag skulle brygga mig en kopp kaffe och sedan gå in till syrran och låna datorn. För att kunna surfa runt bland alla bloggar jag brukar följa. Så i godan ro gjorde jag i ordning kaffet. men när jag kom in till syrran hade hon tagit datorn med sig! Panik utbröt. Iaf nästan. Så det blev att jag fick pallra iväg mig till skolan där jag sitter nu. Jag får alltså dubbel motion idag eftersom jag måste gå till och från skolan två ggr. Mycket välkommet med lite extra motion. Jag börjar först klockan tre, i sista seminariegruppen, så jag har gott om tid på mig idag.
Dock så gör jag inte det jag borde. Jag känner mig klar med min rapport. Så jag väntar i princip bara på att det här sista seminariet ska vara över så man kan ha sommarlov ett tag. Hoppas att jag åtminstone får några dagar att bara vara ledig på.
Två dygn kvar nu sen åker jag hem.
Nu: bloggläsande.

Inga kommentarer: