onsdag 28 maj 2008

Nöjd

Jag är mycket nöjd med min insats i gårdagens vårrus. Det hade knappast kunnat gå bättre med mina förutsättningar. Men tiden håller jag hemlig. Än så länge iaf. Så nu var både blodomloppet och vårruset avklarade. Tror jag ska göra detta till en tradition. Nästa år blir det dock 10 km på blodomloppet.
Sitter nu inna hos syrran och lyssnar på låtar från schlager-EM. Bosniens låt just nu. En av mina favoriter. Åtminstone för tillfället.

Den här dagen ska jagbta precis som den kommer. Har inga måsten. Inget inplanerat. Ingen lektion eller föreläsning. I princip inget kvar att göra på hemtentan heller. Har skrivit klart nästan. Bara lite filande kvar. men inga större förändringar.
Om några dagar har jag sommarlov.
Nu. lite surfande och bloggläsande.

Inga kommentarer: