måndag 26 maj 2008

Sommarlov!

Jag skrev ett långtinlägg mend det försvann! Så nu börjar jag om på ny kula. Hoppas det går bättre den här gången.
Jag har nu suttit och skrivit min hemtenta. Är i princip klar. Ska bara uppdatera referenslistan, och fylla i några årtal. Och sen är det bara finslipet kvar.
fatta att jag redan e klar och den behöver inte lämnas in förrän nästa onsdag! men jag ska lämna in redan på fredag för jag åker hem på lördag. Jag hr alltså snart sommarlov. Det är inte klokt.
Jag ringde jobbet imorse, ska gå en introduktionsdag nästa vecka så man kan få bli luite varm i kläderna. Har ju inte jobbat sen augusti i fjol.
Men det går nog bra.
Jag känner att min energilösa perios håller på att ta slut nu. Jag känner mig en aning speedad, kanske är det därör det har gått så bra att skriva min intervjurapport. Eller så är det koffeinkicken som fortfarande håller i sig. Har dock bara druckit två koppar än idag. Det blir nog åtminstone en till i eftermiddag om jag ska sitta ute på bron och lösa korsord som jag gjorde i helgen.
Det blev en riktigt trevlig helg, med eurovision song contest och allt. Och en hel del korsordslösande. Hade nästan glömt hur roligt det är med korsord. Det är något jag måste bli bättre på. För det är så roligt när man klarar av att lösa ett helt.
Eller vad tycker ni? Brukar ni lösa korsord? Om inte; har ni nåt annat bra tips på ett roligt tidsfördriv? Förslag mottages gärna.
Nä, nu tror jag att jag ska dra mig hemåt. Ska bara surfa runt lite först. Sen är det uppladdning inför vårruset imorgon kväll som gäller. Tjaba! (kommentera gärna, kul med lite återkoppling på det man skriver...)

Inga kommentarer: