onsdag 7 oktober 2009

På mitt kontor

Jo ni!!! Jag har minsann fått ett eget kontor jag ska ni veta :P Känns mycket stort. Eget fint kontor, med egen dator och telefon och egen nyckel.
Jag börjar känna mig som en psykolog, här där jag nu sitter. Arbetsdagen börjar gå mot sin slut nu ser jag. Vad dessa dagar har gått fort! Dom har bara rusat förbi. Men allt har gått så bra, jag har fått ett varmt emottagaande och min handledare är toppen. Idag haar jag varit med i en testning samt ett team-möte. Har varit väldigt lärorikt. Imorgon ska jag till härnösand med en av psykologerna på eftermiddagen! Blir toppenbra.
Enda nackdelen är att jag längtar hem.... Hem till Umeå. Men det här kommer funka det vet jag ju. Och nästa helg så åker jag upp! Blir för jobbigt att åka varje helg. Tror inte jag ska hem till Berghamn heller men det har jag inte bestämt än, det är ju faktiskt bara onsdag nu.
Hur som helst. Nu har ni i alla fall fått ett livstecken från mig.

Inga kommentarer: