fredag 16 april 2010

Strumpblogg

Om det är nånting som jag verkligen gillar här i världen så är det strumpor. Fina strumpor, mönstrade strumpor, randiga eller prickiga strumpor eller bara strumpor i alla möjliga färger och utformningar. Det finns inget jag blir så glad över som att gå in på en affär (förslagsvis brukar hm vara kanonbra...) och se en förpackning med nya strumpor....strumpor som talar till djupet av ens personlighet med sin omåttliga skönhet! Jaja, kanske lite överdrivet, det kan erkännas men ändock är det en sådan känsla som infinner sig inom mig när jag ser dessa fina strumpor.
Hursomhelst så fick jag en idé om att kanske rikta in min blogg på just strumpor i alla former och färger och mönster, för det är ju ändå lite av min grej. SKulle som vara kul att lägga ut bilder på "dagens strumpor" med mera....eller vad tror ni som ändå ska tvingas (?) läsa om det? Kan det vara nåt?
Nu menar jag ju inte att jag endast ska skriva om detta underbara plagg som vi alla är så beroende av, nej absolut inte. Snarare att det ska vara som ett komplement till mitt övriga skrivande och i mitt tycke en kul grej... hehe. Jag skulle åtminstone tycka att det skulle va toppenkul.

Så för att inviga denna nya idé så väljer jag att börja med dagens strumpor just precis nu i detta ögonblick. Eftersom jag inte har tillgång till kamera just nu så får det helt enkelt bli en beskrivning i ord:

DAGENS STRUMPOR: Helt nya från H&M, randiga i grått, blått, rosa och vitt. Klassiskt vackra strumpor, inte alltför iögonenfallande men inte heller trista enfärgade. Ett par strumpor man blir glad av helt enkelt! (bild kommer förhoppningsvis senare!).

1 kommentar:

Strumpettan.se sa...

Hej,
Kul att du gillar strumpor tycker du ska gå in på www.strumpettan.se där hittar du framtidens strumpor och det bästa med allt det är fraktfritt...
Välkommen in