torsdag 15 april 2010

Tog mig ut, tog ut mig

Jag lyckades gå på promenad. Det går bäst när man inte funderar så mycket på det innan- helst ska promenaden vara lite spontan. Annars gör jag alltid så att jag målar upp krav på mig själv om hur långt och hur fort och hur ofta jag nska gå och så slutar det med att det blir pannkaka av allt, dvs att jag inte går alls. Och det vinner jag ju ingenting på.

I övrigt sov jag hur länge som helst i morse, egentligen alldeles för länge men det var ju skönt så jag klagar inte alltför mycket. Sedan dess har jag hunnit med frukost, och bäddat och kört en maskin disk. Och så promenaden då såklart. NU är det ju mer än lunchdags men jag har ingenting att äta till lunch...får se om jag tar mig en skål flingor eller liknande.
Nu ska jag iaf gå och kolla posten. Tjillivippens.

Inga kommentarer: