lördag 28 maj 2011

He gå int. Eller så gör det de, int vet ja.

Den vanliga morgon-beslutsångesten lyste med sin frånvaro nu på morgonen. Inte för att jag vet varför för det gör jag inte. Brukar ofta kunna hålla på hur länge som helst innan jag kommer mig för att hälla vatten i kaffebryggen och bestämma mig för vad jag ska ta på mig. Klädproblemet bottnar väl främst i att jag egentligen har alldeles för mycket kläder!!! haha. Det trodde jag aldrig för några år sen, att jag skulle ha för mycket att ta på mig - för då var det sannerligen snarare tvärtom. Fasen vad trist det var! Men det fattade jag inte då. Har ju de senaste åren/året blivit helt annorlunda vad gäller det. Har blivit mer medveten om hur viktigt det är att med olika symboler uttrycka sig. Inte konstigt att jag kände mig så bedrövlig då, allt var ju alltigenom grått. Nu är allt alltigenom gult och rosa och grönt och rött och blått. Mest rosa då förstås! Och som det hjälper. Jag älskar det. Och jag tror det märks på mig.

Inga kommentarer: