söndag 3 juni 2012

Dagen är vaken, men är jag?

Min inre klocka menar att kl 05.48 ska jag vakna varje dag. Eller var det 04.48? Jag verkar aldrig kunna minnas det där, bara att klockslaget alltid slutar på 48. Mysko eller vadå?

Hur som helst så är denna dag, och förhoppningsvis även jag, vaken just nu. Klockan närmar ju sig ändå halv 9 såhär på söndagen. Helgen har varit riktigt bra hittills, igår åt mitt hjärta och jag indisk buffé på Taj Mahal, enda nackdelen var att det var alldeles för lätt att äta för mycket! Mådde typ illa sen men det var ju lätt värt det. Jag hittade sedan ett par skor jag tänkte ha på examensdagen på lördag, tillsammans med den randiga underbara klänningen. Det blir fint. Försöker bara fatta att om en  vecka har jag min psykologexamen, det jag kämpat för i typ 8 år. Tre år som det tog att skrapa ihop meriter för att komma in  på utbildningen, 5,5 år att plugga med en termins uppehåll inräknat.

Funderar för övrigt på att gå ur facebook eftersom det ändå bara är till mer skada än nytta.

Inga kommentarer: