fredag 1 juni 2012

Grönt är skönt. Detta är mina visdomsord efter typ ett halvårs frånvaro på den här bloggen. Har haft noll inspiration och alldeles för mycket att göra den här terminen, den sista terminen som slutligen har tagit mig fram till psykologexamen. En vecka kvar sen är det fritt fram att titulera sig psykolog - jag trodde aldrig att den dagen skulle komma! Därav ska jag bara njuta i fulla drag av den här helgen och den kommande veckan :D
Men som sagt, grönt är skönt. Det var ju så jag började skriva. Det jag syftade på är träden och gräset och mina naglar. Alla gröna tecken på att sommaren officiellt har startat. Även om det rent temperaturmässigt inte känns så än, men det löser sig vanligtvis. Har det alltid gjort annars. Grönt är också nästan lika bra som rosa, men definitivt bättre än alla andra färger. Grönt kan närapå vara på väg att bli det nya rosa. Men tro mig; bara nästan.
Nu väntar en jobbfylld sommar, blandat med sol och uteserveringshäng. Sen får vi se vart mina nya psykolog-vingar bär mig!!! :D

Inga kommentarer: