söndag 17 juni 2012

Nyutexad psykolog!!!!!!!!

Nu har jag varit examinerad psykolog i en vecka :D Helt otroligt fantastiskt bra jag har gjort det. Och så mycket jag har lärt mig. Har även hunnit med jobbintervju i Sandviken i fredags, samt att jag har en till i Sundsvall onsdagen som kommer. Vilket innebär att jag nu är hemma i Berghamn tills dess, vilket jag insåg skulle vara alldeles för länge! Men nu är det som det är, och imorn är det ju ändå måndag så. På onsdag far jag hem till Umeå igen och sedan väntar midsommarfirande och sedan jobbstart veckan efter midsommar. Ska bli roligt att komma igång och jobba lite!!!

Jobbintervjun i Sandviken gick i alla fall jättebra och jag kommer vara supernöjd med min insats oavsett om jag blir erbjuden jobbet eller inte. Nu ska jag surfa rubnt och kolla på fina saker jag vill ha! Tjaoooba!!!

Inga kommentarer: