tisdag 13 november 2007

Inte riktigt bra

Jag känner mig inte på topp. Är så trött. Men sitter ändå och arbetar med min observationsplan. Detta är verkligen en utmaning! Det första riktigt praktiska man ska göra som psykologstudent! Men det går nog lättare för varje gång tror jag.
Undrar just om det är kallt ute. Det är snö iaf, men jag antar att det är slaskigt. Man går till skolan och får vara där hela dan med genomblöta skor. Hur kul är det?

Är dessutom hungrig här jag sitter... Blir nog en mugg välling innan det är dags att dra iväg.

Jag är inte känd för att vilja ha saker men i helgen blev jag helt sjuk på en sak. En jättefin, mjuk, flermönstrad halsduk på H&M! Det är inte riktigt likt mig. Kanske är det för att jag nu insett hur kul det är shoppa efter ett helt liv utan sånt! Jag som bara velat spara pengar. Men vad är det för vits med dom få slantar man jobbat ihop om man aldrig får se dom omvandlade till något roligt? Nä, just det. Ingen vits alls.

Inga kommentarer: