torsdag 15 november 2007

Trötthet o hemfärd

Idag åker jag hem. Jag får vara hemma i tre nätter och två och en halv dag. Det ska bli skönt. Det har varit jobbiga veckor nu. Dessvärre är dom nog inte slut men man kan få en liten paus iaf.
Imorgon blir det en sväng till Birsta City för lite shoppande iaf! Man har det att se fram emot åtminstone. Nyss hemkommen från det andra observationspasset, och jag är helt slut. Jag blir så trött av det. Tur att jag bara har två dagar kvar. Dom som jobbarn med barn dom gör verkligen ett oroligt jobb, jag fattar inte hur dom orkar.
Nästa vecka börjar rapportskrivandet. Ska försöka få ihop en jättelång rapport men det ska nog inte vara några större problem bara jag får tag i allt material jag behöver så. Och det kommer jag med råge att få. Dessutom e jag bra på att skriva. Inbillar jag mig iaf.
Nu: ska packa nåra saker att ha med mig hem.

Och förresten, det snöar nu och är jättekallt. Är vintern här för att stanna nu så man slipper modden och slasket?

Inga kommentarer: