måndag 26 november 2007

It can only get better

Hoppas jag. Men jag vet inte. Jag kan bara hoppas, det är det enda jag kan göra.
Fick uppskov på inlämning av rapporten och det är ju bra. Tills på måndag kl16. Dom andra har bara tills på torsdag. Men jag ska göra mitt bästa för att bli klar ändå för det är lika bra. Varför ska man ha nått hängande över sig som man inte behöver. Känns bara onödigt.

Fick nyss veta att jag missade julskyltningen som var igår. jag var helt säker på att det var till helgen istället när det är första advent. Men tji fick man. Kanske drar en tur på stan i eftermiddag när jag har skrivit litegrann för att börja sondera julklappsterrängen. Men det blir inte många julklappar i år det säger jag bara. Jag har typ bara 2500 kr att klara mig på fram till mitten av januari så det blir lite knapert. Inte lite heller. Men det ska gå. Det är ju tanken som räknas, eller...?

Inga kommentarer: