torsdag 29 november 2007

Omotiverad och trött

Varför är jag så trött hela tiden? Jag hänger liksom inte riktigt med. Tröttheten stänger mig inne.
Jag sitter på skolan nu o filar på min observationsrapport. Det går väl sådär. Jag har dragit över maxantalet sidor flera gångar om men vet inte vad jag ska göra åt det. Jag kan ju inte ta bort halva rapporten!! Då blir det verkligen inget att läsa, om det nu va det innan.
En vecka till att förbereda oppositionen, det ska väl gå antar jag.
Värmeljus och planera julklappsinköp är mina planer för kvällen. Tänkte även köpa en julstjärna innan jag går hem. Det blir fint i min lilla lägenhet. Om jag orkar tar jag kanske en tur på stan för att köpa lite fler värmeljus, som börjar ta slut eftersom jag är en sån storkonsument av dom. Men det är tveksamt om jag gör det idag. Dom räcker ikväll i alla fall.
Vad helgen har att erbjuda är nog ingenting, tror jag. Med vi pratade om att kanske se en film på bio, oklart vilken än så länge. Det får väl tiden utvisa.
Och är det nån som läser det här får ni gärna skriva en kommentar, för jag vill gärna veta om jag har några läsare. Skulle va kul.

Inga kommentarer: