söndag 2 december 2007

Full fart mot jul

Nu känns det verkligen att det börjar närma sig. Jag har ett litet julparadis hemma hos mig. Julgran och ljuslyktor, julgardiner och julstjärna. Tomtar och glögg ovh pepparkakor och lussebullar. Som sagt, hela köret.
Har idag köpt en julklapp och några julkort. Det går långsamt framåt. Hade tänkt skriva till våra amerikanska släktingar snart, så att det hinner fram till jul. Ska försöka hinna med det imorgon.
Sitter inne hos syrran nu eftersom jag just har städat och golvet inte har hunnit torka än. Imorgon blir det att förbereda oppositionen på torsdag, men det känns faktiskt ganska bra. Lämnar in min rapport i imorgon förmiddag. Så att det är gjort.
På fredag åker jag hem. Blir hemma över helgen och sen kommer jag hem nästa gång några dagar före julafton.

Inga kommentarer: