torsdag 27 december 2007

Full fart mot 2008

Jagha. Ska man börja summaera detta år nu då? Nä. Hade inte tänkt det, iaf inte riktigt än.
Jag tror jag börjar med den här dagen bara. Har varit en ganska produktiv dag. Var iväg en sväng och fixade lite ärenden på förmiddagen, kom hem, fikade lite var ute på en liten tur, kom hem och åt mat. Har nu läst en stund. Och inte att förglömma; har både genomfört en av mina intervjuer, samt börjadt på skönlitteraturanalysen eftersom jag läste klart Svinalängorna idag. Känns mycket bra att man iaf har börjat. Och snart är det kväll igen. Dagarna går så fort. det känns som det var jättelängesen det var julafton men så är det bara tre dagar sen. Det känns som det åtminstone var en vecka sen. Sen vi kom hem i torsdags så känns det som om de dagar som gått har hängt samman som ett enda långt dygn. Kanske är det för man är ovan att vara hemma så här länge. Nu ska jag kolla facebook.

Inga kommentarer: