tisdag 19 januari 2010

Dag två

Idag är min andra dag utan plugg och det är obeskrivligt skönt. Alla ni som känner mig vet ju att jag älskar att plugga. Men just nu gör jag inte det. Just nu vill jag har tid att jobba, reflektera och fundera. Att hinna ikapp mig själv. För det får jag inte tid med ofta.

Var uppe 06.15 i morse och gick en promenad. Ska nog ta och göra detta till en vana! För jag tycker att jag har haft mycket mer energi hela dagen efter det!
Nyss har jag unnat mig kaffe med mintchoklad efter lunchen, samt en härlig dusch där jag tog god tid på mig.
Funderar på om jag kanske ska se en film nu. Innan jag blir hämtad av min älskade. Sen ska jag gå och boka en tvättid nästa vecka också. Och kanske dammsuga. Och just ja, det är ju min tur att städa korren den här veckan.....men det tar jag nog imorgon.... hehe :D
I alla fall så gick dagens möta bra, riktigt bra faktiskt. Är nöjd med detta. Nu tror jag att jag ska bläddra lite i och önska mig saker ur H&M-katalogen!

Inga kommentarer: