fredag 22 januari 2010

Sitter här

Är så skönt att va tillbaka i stan, och veta att man inte ska åka nånstans dit man inte vill vara. Man vill ju vara där man har sitt liv och i mitt fall så är ju det här.
Kom hem från pojkvännen för nån dryg timme sen. Vaknade tidigt sen var det omöjligt att sova längre. Lite drygt med tanke på att jag har ett dygnspass på jobbet framför mig. Men det har varit värre - en gång sov jag inte en minut på hela natten och då hade jag också dygnspass dagen efter. Och det gick ju det med!
Har iaf svept lite kaffe, och lite annan frukost, innan det blev en dusch. Så nu sitter jag och försöker torka till. Ska nog ta och brygga mig en kopp kaffe till, blev ju bara en och jag brukar lätt få i mig två. Sen tänkte jag packa inför jobbet. Och handla lite mat att ta med mig. Och kanske en korsordstidning. Har redan löst klart min Kors & Tvärs-tidning ju och det dröjer tills nästa vecka innan den nya kommer. Men det finns ju många fler att välja på som tur är!!!
Nu ska jag surfa runt och önska mig lite saker på olika sidor, kan va kul.... :D

Inga kommentarer: