tisdag 16 februari 2010

Hur länge till?

Jag vet inte hur länge till jag kommer orka stå ut med tröttheten. Den är förlamande. Jag är trött på morgonen när jag vaknar, ännu tröttare under dagen och när jag ska gå och lägga mig på kvällen är jag så trött att jag vanligtvis redan har somnat. Typ. Och jag överdriver inte. Vet inte när jag sist kände mig pigg och utvilad. Det är nog några år sen. Kanske att jag var piggare när jag var liten? Jag vet faktiskt inte det heller, men det kvittar ju nu.
Gick miste om jobb idag. Eftermiddag och nattpass. 1500 förlorade kronor minst. Fy fan också. Jag visste att det skulle bli så här om jag åkte hem och mycket riktigt.
Pimplar i mig kaffe för att bli piggare, trots att jag egentligen har druckit för mycket och inte är särskilt sugen, men gör det ändå. Inte för att det hjälper för det var längesen jag fick nån kick av kaffe. Men varenda gång hoppas man - förgäves naturligtvis.
Jag orkar fan inte just nu. Sooo looong.

Inga kommentarer: