lördag 20 februari 2010

Shoppingtur!

Denna dagen har varit tämligen innehållsrik faktiskt. Fia är ju här, kom hit i onsdags. Vi hann först med en iskall promenad till tomtebo till min älskling och hans pojke och så åkte vi och handlade lite mat. Ska jag ha middag hos honom för hans familj i morgon (och jag ska göra efterrrätt- blir en god chokladkaka!). Sen körde han hem oss, och så käkade vi lunch och sen for vi på stan. Jag var shoppingsugen så det blev lite shoppat faktiskt!!! Blev nya strumpor till min samling, en läsdagbok och några pocketböcker, samt lite underkläder. Jag blev omåttligt nöjd med mina inköp måste jag säga!!!
Sen hyrde vi tre filmer på Hemmakväll innan vi åkte hem. Har sett en av dom nu - The Proposal. Dom andra vi har kvar är; I love you man, och Coco Chanel. Får se om vi orkar se en till av dom ikväll annars ska jag se dom i veckan.
NU dricker jag iaf te och har sporten på i bakgrunden, rena julafton nu med OS och allt!!!
Sen så hoppas jag på lite jobb i veckan, aannars har jag inte jobb förrän till helgen. Då är det ju iofs väldigt många timmar jag jobbar men jag skulle inte tacka nej till mer. Har varit så tunt med jobb den här månaden....dessvärre.
Jaja. Blir ingen melodifestival för min del iaf, det här året struntar jag fullständigt i det, för första gången nånsin.

Inga kommentarer: