tisdag 2 februari 2010

Inköpslista

Några småsaker behöver införskaffas till mitt lilla kylskåp och det är:

1. mjölk
2. bregott

Och sånt som inte ska till kylskåpet:
1. kaffe
2. bröd
3. frimärke

Det var nog bara det tror jag!!! Inte mycket alltså, men behöver ju inte så himla mycket heller.
Annars händer inte mycket denna dag, som är rätt trist och kall och blåsig. Sitter som synes vid datorn, lyssnar på musik (green day och good charlotte!) och tar det allmänt lugnt. Behöver det efter jobb-helgen. Nästa gång jag jobbar är på torsdagkväll. Känns lagom faktiskt. Klagar inte.
För gud så skönt det är att inte plugga den här terminen! Fantastiskt är ordet som bäst beskriver det hela. Passar mig som handen i handsken att jobba nämligen, är så himla välbehövligt med ett uppehåll och jag är så glad att jag faktiskt kom till skott med det hela! Har inte ångrat mig en sekund och inte heller saknar jag att plugga....
Finns ju så mycket annat man kan göra istället för att plugga!!!! Som att jobba och läsa deckare och lyssna på musik och en massa annat kul. Se på film och tv. Fika. Dricka kaffe. Åka till stan. Mycket med andra ord!!!

Dagens "mest-nöjd-med": att mina praktik-poäng är inrapporterad!!! tjohoo!!! Nu ska jag gå och handla.

Inga kommentarer: