torsdag 3 juli 2008

Misströstar lite

Det gör jag nu. Men det kommer ordna sig för det gör det alltid.
Jag har bestämt att det går bra. Så då gör det det.
I alla fall har jag några timmar till kvar i ledighet, börjar jobba kl 15 idag. Det blir en jobbig kväll.
Det är inte lätt att komma hem kl 21.30, och nästan gå och lägga sig på en gågn för att man börjar igen kl 7 på morgonen dagen efter. Det är svårt att slappna av. Men det har gått förr så det kommer utan tvekan gå igen. Även det har jag bestämt. Så då blir det så.
Är skitvarmt idag. Jag längtar till min favoritårstid hösten jag. När det är svalt, nästan lite kyligt och man får ta på sig polotröja och tjocksockar. Och tända ljus. Och börja ett nytt skolår. Min fjärde termin. Jag har snart gått halva utbildningen! Det är helt sinnesjukt.
Nu: ska gå och kanske göra lite kaffe.
Vad gör du idag?

Inga kommentarer: