söndag 20 juli 2008

Nu är det söndag igen

Det var ju nyss söndag! Och nu är vi här igen.
Idag är det varmt. Både inne och ute. Sol. Försöker att ha sol i sinnet också.
Imorgon är jag ledig, har jobbat mer än halvvägs genom sommaren nu. Det känns otroligt bra.
Jag blir så förbannad på vissa saker och personer. Vissa människor är helt och hållet dumma i huvudet.
Imorgon blir det kanske en tur till stan. För jag har några ärenden att fixa. Sen så ser jag framemot en ledig kväll.
Måste nog åka till ume också innan skolan börjar för att ta reda på all post. Måste ha fått massor vid deta här laget. Hoppas bara inte att det är nåt viktigt som jag har missat. Det viktigaste har jag ju iaf på autogiro och internetbank.
Nu så måste jag ta mig en kopp kaffe till. Den tredje idag. För jag har ännu inte vaknat.
Just det, ja. Jag fick lite skäll häromdagen. Men det var berättigat så jag tog inte illa vid mig. Tvärtom så sporrade det mig. Tur att det inte var något illasinnat skäll. Det var bara av ren välmening. Det vet jag ju.
Hoppas ni har det bra, mina eventuella läsare.

Inga kommentarer: