onsdag 22 juni 2011

BUUUUU för blåsigheten

Känns som att min kropp skulle välkomna varma sommardagar nu. Det onda lindras av värme. Jag orkar inte ha ontet mer just nu faktiskt. Mest har jag faktiskt inte tid med det. För jag ska ju börja jobba nästa vecka och jag längtar till dess. Hoppas jag kan ta mig upp ur sängen då. Får stiga upp enormt tidigt bara så att taabletterna hinner verka och kroppen hinner värmas upp. Alternativet är att försöka byta pass så jag har kvällen istället. Det vore faktiskt inte en dum idé! Jaja på något sätt går det för jag SKA jobba. Jag är inte bra på att vara ledig, känner mig så onödig om jag inte gör nåt vettigt (som att jobba och plugga). Dessutom SKA jag tjäna kosingen. Så det så.

Just nu håller min tvätt på att torka och när jag hämtat den drar jag till Rusta på Ersboda. Kanske man får plats med årets första mjukglass idag också!

Inga kommentarer: