måndag 13 juni 2011

Kick ass

Just den filmen såg jag igår. Var faktiskt riktigt bra och jag måste bara komma ihåg att gå och lämna tillbaks den också.
Idag är det som tur är inte så varmt, så man kan va ute utan att svetten börjar rinna ner i ansiktet på en. Allvarligt talat så är det hyfsat skönt med såna mellandagar också, så man lär sig uppskatta dom riktiga sommardagarna ordentligt. För mycket av en sak är aldrig bra.

Försöker komma på om jag ska orka ta mig för något vettigt nu på förmiddagen innan  jag ska åka på perosnalmöte på jobbet. Lutar åt att det kan bli en tur på maxi och köpa schampo, tvättmedel och nnat sånt där som är lite billigare där. Synd bara att det uppvägs av allt annat man oftast drar hem som man egentligen inte behövde hehe :D Men så är det ju allt som oftast med såna där affärer.
Innan dess ska jag dock ringa ett samtal..... Så trist men måste ju göras :/

Inga kommentarer: