lördag 25 juni 2011

Fantastisk midommar :)

Det var något av det kassaste väder i historien igår, men det hindrade inte mig från att fira den bästa midsommaren ändå. Så god mat och dryck och bästa sällskapet som finns.
Är rätt trött då det inte blev sänggående förrän vid 03.30! Ovanligt för att vara mig sannerligen.

Nu segar jag på hemma, och har mitt upp i alltihop glömt bort att det faktiskt är lördag idag och inte söndag (vilket det känns som, eller hur?). Men det betyder ju att det är en alldeles skön söndag imorrn och sen måndag och till sist tisdag och då börjar jag jobba på mitt sommarschema. Ska bli roligt. Jag har ju haft semester i tre veckor nu och ni vet ju hur jag och ledighet (= för lite att göra) inte alls kommer överens. Fast nog tycker jag att jag har sysselsatt mig duktigt. Tycker jag ränner runt och hittar på grejer mest hela tiden ju :)

Trivs alldeles ypperligt just nu ska jag säga, och dessutom ska jag till Stockholm i slutet på sommaren (SHOPPA, SHOPPA, SHOPPA). Längtar alldeles mycket :D

Inga kommentarer: