torsdag 25 augusti 2011

Skolsaker- check!

En dryg vecka kvar tills terminsstarten och antingen känner jag helt fel eller så är det lite längt jag har efter studierna just nu! Det kommer ju bli tufft såklart men har man klarat allt hittills så borde det ju inte vara nåra problem med det som är kvar heller. Första veckan på utbildningen var det en lärare som sa att det inte finns någon kurs vi inte kommer klara av, och dessa ord har gett mig mycket kraft när man velat ge upp. Men sjutton heller att jag gett upp! Never ever....såklart.
Idag har jag varit till stan en liten sväng, köpt block och pennor (yey!) och dessutom öppnade ju nya HM och då blev det ett par grejer där med (ännu mer yey!). Alldeles glader och nöjd blev jag.

Imorn åker jag tydligen hem, även fast jag typ nyss va hemma. Det är pga stugsistan på lördag då vi ska ha party i stugan. Dessutom fyller jag ju år imorn men det lär jag nog glömma..

Inga kommentarer: