fredag 12 augusti 2011

Totally awesome day

Har haft det så hemskans trevligt idag alltså. Först var jag och hälsade på L på Nydalahöjd och hade det alldeles trevligt. Sen kom J förbi mig och hade gjort vb-ostpaj som vi käkade innan vi åkte till noliamässan. Väl där traskade vi runt och smakade på  allsköns läckerheter. Höjdpunkten var friterad camembert med hjortronsylt. Kan vara något av det godaste jag nånsin ätit. Åtminstone tills vi åt thai-mat till middag sen. Dagens fynd trodde jag skulle bli tunnbröd (som alltid på marknader....) men jag tyckte det var lite för dyrt. Istället blev det fyra nya Djurens Rätt-knappar och en underbar sjal till min lika underbara samling!

Nu är det slappa och ha det alldeles bra här hemma ikväll som gäller, vilket sannerligen inte är fy skam det heller.

Inga kommentarer: