onsdag 14 september 2011

Älska frukost(?)

Det bästa jag vet med morgonen är att det är frukostdags! Jag har alltid tillhört den skara som faktiskt kan äta på morgonen, och är tämligen nöjd med det. Nu över sommaren har det dock varit en period då jag inte alls varit sugen på att äta frukost (eller knappt äta alls för den delen) så det är naturligtvis med stor glädje jag inser att frukostsuget nu börjar komma tillbaka till gamla vanor och banor. Frukost sätter liksom ribban för dagen (tänk tex attt kaffet är slut och du inte får din morgonkopp. Då kommer dagen aldrig bli som det var tänkt för du kommer vara sur och förbannad hela dagen. Och med du så menar jag naturligtvis mig själv).
Men som tur var hade jag kafffe kvar så jag kommer inte vara sur och förbannad idag. Åtminstone inte pga kaffebrist, haha....

Inga kommentarer: