måndag 26 september 2011

Rosa

Efter ha varit fullkomligt uppe i varv är jag nu nere. Inte nere i form av deppighet utan nere i varv! Åtminstone om man jämför med tidigare idag. Fast jag är fortfarande stressad, eftersom jag känner att det är så mycket att göra och att jag har vissa svårigheter med att komma till skott :P
Fast det är också mest positiv stress, och gränsen kan ju vara hårfin mellan positiv och negativ sådan som bekant... Eftersom jag nyss kommit hem och inte alls orkade göra nån mat blev det gröt och det är hur gott som helst! Om det inte äts för ofta (vilket det inte gör).
Annars sitter jag bara här och skjuter upp det jag måste göra men inte vill (transkribera intervju) och längtar tills imorn då jag får lön för då ska jag köpa mig ett par rosa strumpbyxor.

Inga kommentarer: