fredag 16 september 2011

Så mysigt.....med höst

Nu märker man hur fort det skymmer på kvällarna. Snart kommer det börja skymma redan på eftermiddagarna. Vet ni vad, det gör mig inget för jag tycker om mörkrets möjlighet att låta oss ha det mysigt inomhus.
Jag fyller mina höstdagar med studier, lite träning, serier på dvd, doftljus och färger. Jag njuter så mycket det bara går av årstidsväxlingen och myser i mina varma tjocksockar. Jag tror inte jag är någon sommarmänniska för jag tycker alltid det är för kallt för att vara sommarklädd. Eller för varmt för att vara "normal"-klädd. Men nu är det tillåtet att frysa och klä sig rejält. Och inte minst behövs det.

Nu är det mitten på september och jag fyller denna hösthelg med träning (nu snart!), mys med hjärtat och strosande på stan. Can't wait!

Inga kommentarer: