onsdag 28 september 2011

I dagarna två

Två dagar nu har jag varit utan färg på naglarna. Gud va konstigt det har känts, har ju inte varit utan så länge sen jag beslutade mig för att sluta bita på dom i våras. Men jag har inte frestats att bita av dom trots naggellacksfrånvaron...och nu är risken definitivt över efter jag nyss målat dom igen. Ljusblått denna gång. Jag har ca 5 färger som jag alternerar mellan, men det känns som att den skaran inte skulle må dåligt av en uppdatering nu. Måste nog ut och kolla in lite nya snajsiga färger nästa gång jag är på stan. Nånting klargrönt eller mörkt grönt skulle inte va fel känner jag. Men även lila känns helt okej i nuläget faktiskt...kanske blir båda under förutsättning att jag hittar "rätt" färg....hehe.
Efter dagens plugg är min skalle helt paj känns det som, så jag har suttit och förberett lite för imorn men nu har jag definitivt lagt block å böcker på hyllan (läs: skrivbordet) för idag och fy kluddan va najs det känns!!!

Inga kommentarer: